apelryd, #taplats och en liten liten tatuering.

2014-05-11 // 18:32:00
Hell00 everibaddi!! I detta nu borde jag sannerligen sitta och plugga inför tisdagens tenta, men FINNS DET NÅGOT TRÅKIGARE???? Tror knappast det. Så jag skjuter upp det tröket lite och passar på att uppdatera lite här.
 
Förra fredagen åkte jag till Helsingborg igen. Jag och Emma gottade oss med rödvin på altanen och kände ändå lite carpe livet. Fin bild på oss :).
 
Bäztiz <3. Jag var världens tröttaste människa så vi låg mest i horisontalläge och diskuterade livä hela kvällen.
 
På lördagen gick vi upp tidigt (i mina ögon) för vi skulle nämligen ta tåget till Båstad och gå på återträff på käraste Apelryd. Kändes typ så^.
 
Så underbart!
 
Det var precis som förr, på ett alldeles ypperligt sätt.
 
Bästa Viktorija gick runt och förevigade oss på bild så vi log artigt.
 
Vi fikade, tittade på modevisning, åt grillat, drack vin och dansade på Pepes. Det var så jävla fint och jag ville aldrig åka hem.
 
I söndags åkte jag lite moloken tillbaka till Göteborg. Fast det kom att bli en rolig vecka. Vi hade nämligen copy-kurs med Mattias Åkerberg, och det var ju kul såklart.
 
I fredags slutade vi tidigt, så jag och Erika firade den fina veckan med att rösta i EU-valet (hashtag röstarosa, hashtag taplats) och sedan luncha på Pustervik. Kvällen fortsatte med att jag drack vin med Matilda. Hon råkar ha en tatueringsmaskin och jag fick ett spontaninfall och ville att hon skulle tatuera mig. Men eftersom Matilda vägrade göra det ~under the influence~ så fick jag ta saken i egna händer. Gjorde en liten kvinnosymbol på min tå. Hej och hå.
 
Nu väntar tentaplugg. Ha en fin vecka!

Kommentarer
Postat av: emmmma

asså den lille tån <3

Svar: hihihi
Karin

2014-05-11 @ 20:54:05
Postat av: Anna

Fina du!!!! <3

Svar: <33
Karin

2014-05-13 @ 07:30:49

Säg något fint!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback






RSS 2.0