48h

2014-03-24 // 21:10:00
På torsdag morgon åkte vi alltså upp till Stockholm för att delta i reklamtävlingen 48h. Väl på plats blev vi indelade i grupper om tre, tillsammans med människor från andra skolor och sedan fick vi briefen. Uppdraget bestod i att göra en annons för företaget Polstjärna, också fanns det diverse riktlinjer.
 
Jag och min grupp fick sitta på byrån Snask och jobba. Lite såhär såg det ut:
 
Så reklamig reklambyrå (se pingisbord, öppen planlösning och dyra stolar).
 
På fredagkvällen satt vi på Berghs och gjorde de sista grejorna på vår annons. Var helt sjukt slut, less och irriterad.
 
Och såhär blev resultatet. Jag är inte särskilt nöjd, men den duger väl. Ad var Andreas Wikström. Här kan ni se alla bidrag. Alexandra i min klass var Ad i gruppen som kom trea så det var ju himla kul!
 
Men sen var det fest! Desto roligare. Här är delar av min snygga klass. Kul att jag ser ut som en krum fylletant.
 

Kommentarer

Säg något fint!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback






RSS 2.0