Världens bästa fest

2014-06-13 // 00:04:00
Vi hade en helt magisk avslutningsfest igår på Sockerbruket, tillsammans med tvåorna. Jag och några fler i klassen lagade mat som galningar och sedan när alla kommit så åt vi, dansade och pratade ända tills ölen var slut och golvet var genomblött av en jacuzzi-incident.
 
Katrine fångade verkligen drömkänslan som infann sig på festen, så därför stal jag några bilder av henne.
 
Alltså!! Där knuffade Pål ner Johnny. Inte snällt. : )
 
Världens finaste Katrine.
 
Marcus och Gaia .
 
Utsikten!!! Har kanske aldrig älskat Göteborg så mycket som då.
 
David, jag och alla mina sneda tänder : ).
 
Jag och min Räkis . Vi ville se uppnosiga ut.
 
Så, det var några av Katrines fantastiska bilder. Nu kommer lite annat stulet:
 
Vår underbara mentor Christina tog en bild på oss.
 
Emma fångade solnedgången. Carpe-nivån på detta alltså. Hundra procent.
 
Det här såg så himla exotiskt ut? Här säger jag i alla fall "Syns min punani?" också kikade alla efter och det tyckte vi var jättekul. Eller åtminstone jag.
 
Jag tog en bild på Gaia med min fantastiska mobilkamera. Finaste tjejen!
 
Också tog jag en jättesuddig bild på maten. Det var så himla gott.
 
Nu är jag i Norrland. Väldigt mycket blandade känslor över det, men jag ska bara stanna här tills på onsdag. Gött. Vill tillbaka till mitt Gbg.
 
Puss!

Kommentarer
Postat av: emmmma

w o w så drömmigt!!!!!

Svar: V E T !!
Karin

2014-06-13 @ 09:25:39

Säg något fint!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback






RSS 2.0