Fyra fantastiska serier

2014-06-30 // 02:52:00
Vill tipsa om fyra tv-serier som jag gillar så himla mycket.
 
1. Please like me. Gick på Svt Flow, men jag tror inte den finns kvar där. Hur som helst – så underbar serie om Josh, som när han blir dumpad av sin flickvän inser att han är gay. Underbart manus, skådespel och foto. Tipptopp.
 
2. Broad city. Tuva tipsade mig om Broad city och det var ju typ det bästa som hänt mig. Helt fantastisk serie som jag strecksåg idag (ja, hela säsongen). Den handlar om Ilana och Abbi och deras vardag i New York. Skrattade cirka hela tiden, älskar girl powern, feminismen och manuset, som är bäst bäst bäst. Så klockren serie!
 
3. Sveriges skönaste familjer. Jag och Emma brukade titta på Sveriges skönaste familjer när det gick på tv för något år sedan, och nu insåg vi att det finns på kanal 5 play så då började vi titta på det igen. En reality-serie om fyra härliga familjer.
 
4. Million dollar listing New York. Konstigt tips kanske, men jag har insett på senaste tiden att jag älskar reality-serier. Förstår inte vad jag tycker är så intressant med mäklarbranchen men jag bara älskar det, helt enkelt. Det är så himla skönt att slippa använda hjärnan och bara bli underhållen ibland. Har sett alla tre säsonger nu på en vecka..... borde kanske fundera på att skaffa ett liv, alternativt börja sova på nätterna. Älskar Fredrik och Derek så himla mycket.
 
Så! Tips tips

Kommentarer
Postat av: Daddy cool

Lotta på Liseberg är också bra, bättre än Lotta på Bråkmakargatan!

Svar: nä fy fan haha
Karin

2014-06-30 @ 21:53:27

Säg något fint!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback






RSS 2.0