Välkommen in i mitt lilla rum

2014-07-12 // 16:29:00
Jag har nog aldrig riktigt visat er hur mitt lilla rum ser ut. Så det är väl kanske på tiden.
 
Till höger om den fabulösa Lachapelle-postern bor jag.
 
Ungefär så här ser det ut. Fast staffliet står bara där tillfälligt eftersom jag håller på att måla en tavla atm.
 
Drinkvagnen köpte jag av Tuva eftersom hon hade hittat en ny på second hand i Vänersborg. På den trängs mina skivor, vinylspelaren som kostar inga pengar på Clas Ohlson och som jag sprayade vit, och lite annan småskit. Kudden med små taxar köpte jag på en marknad i Berlin. Älskar den. Hatar allt jävla sladdtrassel.
 
Det bästa med mitt rum är att jag har så himla stor fönsterbräda så alla mina plantor får plats. Mintpelargon, Monstera och Passionsfrukt har vi här.
 
På andra sidan rummet har vi mitt skrivbord som jag väldigt sällan sitter vid.
 
Älskar den här knäppa postern som jag köpte när Dômens konstskola, där min kompis AlmaQlara gick, hade utställning. Den här har Maria Himlersson-Landgren gjort.
 
Braiga parfymer, gammalt blyertskladd och en bild på mig och mamma från Indien.
 
Ja, det är ungefär det som får plats i mitt rum. Trivs ypperligt bra här.
PoK.
 

Kommentarer
Postat av: emmmmmma

jajajaaja som att leva i en dröm, mmmm.

Svar: men gulle! <3
Karin

2014-07-13 @ 11:28:54
Postat av: Jennifer Palmblad

Så nedrans snyggt och stilrent! Hejhå, lite avundsjuk här borta, hah.

Svar: Amen åh tack, vad glad jag blir! : )
Karin

2014-07-14 @ 13:49:19
URL: http://isolatedyouth.blogg.se/
Postat av: Ida Toivonen

MEN VAD MYSIGT!! dör lite

Svar: wii tack : )
Karin

2014-08-06 @ 21:04:06

Säg något fint!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback






RSS 2.0