Lite smått och gott från de senaste veckorna.

2014-01-22 // 22:12:43
Kameran har inte hängt med så mycket på senaste tiden men här är ett litet axplock av vad jag sysslat med de senaste veckorna.
 
Promenerade lite på Ramberget i min nya stad. Då var det regnigt mest hela tiden, men just den dagen var det uppehåll. Nu är det mest snöigt, blåsigt och kallt.
 
Jag har spelat sanslöst mycket Rappakalja med Theo och Matilda, men också med Alma och Bruo. Det känns så himla fint att bo så nära alla dem. Och i helgen var jag ute och dansade för första gången i Gbg, med Theo och Matilda, på ett helt brutalt dåligt ställe men det var ju såklart fantastiskt kul.
 
Eftersom min dator dog så fick jag gå över till mycket analoga intressen som att läsa böcker och lyssna på vinyl. Men det är ju helt okej. Läser "The fault in our stars" av John Green, som jag fick av min bror i julklapp och jag gillar den jättemycket. Sedan så blev vi bjudna på klassfest en dag av tvåorna, som hade gjort snygga inbjudningskort.
 
Den här helgen var så himla bra och avslutades med en ypperligt bra söndag. Jag, Lee och Erika- mina fina klasskompisar- ägnade en himla massa timmar på Göteborgs konsthall och Göteborgs konstmuseum. Det fanns massor med bra utställningar och det var helt gratis. Tydligen så är alla museum i Göteborg gratis. Fest. Sedan gick vi och åt så sushi tills vi dog. Dessa bilder har jag förresten stulit av dem.
 
Ja, som sagt, jag trivs i Götet.
 
Ska försöka komma ihåg att ta med kameran lite oftare.

Kommentarer
Postat av: Linda

Du vet att the fault in our stars blir film va? :)

Svar: vaaa nej!! ÅH! men alltså den känns jättefilmig när man läser den så det kan jag ändå tänka mig. Gud vad kul!
Karin

2014-01-22 @ 22:26:12
URL: http://hertigen.blogg.se

Säg något fint!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback






RSS 2.0