lite bilder från diana

2014-01-31 // 16:58:00
Var och framkallade lite bilder från min diana mini häromdagen. Det pixliga är skolans scanners fel.
 
Lite utgång med Nath och Daniel, och berlinmuren i bakgrunden t.v. Oklart varför det ser ut som att Nath har en näs-piercing.
 
Emma vid berlinmuren och på en servering vid Mauerpark.
 
Ida och Henrik på Oscars i somras och i bakgrunden av Florens. Ibland glömmer jag att rulla fram filmen.
 
Bue, Julia och Sharon i Florens och en extremt konstig dubbelexponering av Florens.
 
Nat i Siena.
 
Det här var en av mina mest lyckade rullar från Diana; från en rulle med 26 bilder blev det hela 21 stycken. Eftersom ingen fotoaffär har velat ta itu med att laga min lilla kamera, fast jag till och med visste vad som var fel, så fick jag helt enkelt montera isär den och fixa det själv med hjälp av typ en youtube-guide, och det visade sig vara en utmärkt idé.
 
Ha en fin helg!

Kommentarer
Postat av: K A J S A

Åh vilka fina bilder, och åh vad jag vill till berlin nu nu nu när jag ser detta!

Svar: tack! åh ja, bästa berlin. vill också dit!!
Karin

2014-02-01 @ 21:19:47
URL: http://ljudkassett.blogg.se
Postat av: Anonym

Man får aldrig bli rådlös!/Mamma

Svar: haha nä precis. det är ju i alla fall nåt som jag har lärt mig!
Karin

2014-02-04 @ 13:02:57

Säg något fint!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback






RSS 2.0