chokladpraliner och sånt

2014-02-18 // 15:10:00
Hello fellows! Här kommer en liten gottepåse blandad med allt möjligt från de senaste veckorna. Anledningen till att jag inte uppdaterar så ofta är för att jag helt enkelt inte hinner. Just nu borde jag egentligen sitta och jobba på en logotype, men jaja.
 
Härom helgen var jag och sa hej till Matilda på saluhallen. Sedan åkte vi hem till henne och Theo och åt pizza och en miljon chokladpraliner.
 
Förra veckan hade vi föreläsningar med Mattias. Han var helt fantastisk!
 
Jag och Erika testade wienersemlor för första gången. Så himla gott, men jättemäktigt. Herreje.
 
Jag, Erika och Lee hade kalas i klassrummet. <3
 
Jag har köpt den här himla bra tröjan.
 
Lite så. Alltså, måste verkligen lära mig ta med kameran oftare *dunkar huvudet i väggen*.
 
Puss på er

Kommentarer
Postat av: emmmmmma

älskar dig i den tischan =true match <3

Svar: tack :) <3
Karin

2014-02-19 @ 14:28:36
Postat av: hanna

Måste köpa en själv asså, vilken storlek/modell har du?

Svar: Tjej-modellen i storlek L! Och den var ändå mindre än jag förväntat mig!!
Karin

2014-02-21 @ 22:04:12

Säg något fint!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback






RSS 2.0