sushi, san miniato och drömväder

2013-11-25 // 20:12:37
Förlåt för att jag inte skrivit på länge men mitt internet tog slut för två veckor sedan och jag får inte nytt förrän i december. Men just nu sitter jag i Julias nya lägenhet och passar på att använda hennes internet.
 
Orkar inte göra någon ordentlig recap, men låt oss säga att jag fortsätter leva den italienska klyschan med pasta, rödvin, dans och promenader på de trånga gatorna.
 
Igår gick vi och åt sushi "all you can eat" på det trevliga stället Pingusto. Åt ju såklart tills jag dog. ~detta inlägg sponsras av heineken~
 
Idag gick vi på en promenad i det härliga höstvädret (vinter enligt vissa).
 
Först gick vi till piazzale michelangelo. Fint som vanligt!!
 
Sedan gick vi vidare upp till kyrkan San Miniato.
 
Fina Julie!
 
Haj!
 
Sådant drömljus!
 
Vackra Ponte vecchio
 
Sedan tog vi en svängom i fotoautomaten för att sedan gå hem och värma oss med en kopp varm choklad. Nu väntar läxor.
 
Ha det fint!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Svenska klyschan: lättöl, renskav, pasta och rapport! SCKÅÅÅL!/mamma

2013-11-26 @ 20:28:15

Säg något fint!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback






RSS 2.0