Fiesole

2013-11-13 // 00:08:00
Idag efter lunch så tog jag, Nat och Nathalie bussen till Fiesole, som är en liten by uppe bland bergen ungefär 15 minuter från Florens. Från Fiesole har du en fantastisk utsikt över Florens. Alltså förlåt för detta överflöd av utsiktsbilder men jag kan ju inte hjälpa att det är så vackert här.
 
Förövrigt så blev det helt plötsligt kallt här i måndags. Det droppade från 20 ner till 12 och italienarna påstår att vintern har kommit, hahahahah. Jag tycker i alla fall att det är skönt att äntligen få ta på mössa och halsduk.
 
 
Trevlig tisdagsutflykt minsann!
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vilka utflytsmål du har. Själv ska jag se Finspång by night i morgon kväll! /Kram mamma

Svar: lol hahahha kram
Karin

2013-11-20 @ 21:20:30

Säg något fint!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback






RSS 2.0