drömmer om icke-au-pair-kläder-skor-smink.

2013-05-29 // 15:00:00
Något som jag inte riktigt hade tänkt på innan jag började jobba som au pair var hur mycket min klädstil skulle förändras. När jag klär på mig på morgonen måste jag liksom tänka på att mina kläder/ skor är leka-i-sandlådan-proof (inget vitt :/), och även om jag älskar kortkorta klänningar och magtröjor osv så känner man sig verkligen märklig om man kommer klädd i "sånt" när man ska hämta ungarna i skolan och på dagis. För många dömande blickar helt enkelt. ~can't handle it~
 
Fast när jag ska gå ut så är jag mitt vanliga jag igen. Och när jag kommer hem till Sverige igen lär jag väl gå helt tacos och typ raka håret, färga det rosa och klippa sönder alla mina jeans osv. Skönt. Dags för inspo:
 
Alltså Hannah <3.
 
Tschüs!

Kommentarer
Postat av: moa

alltså saknar verkligen dig så himla MYCKET

Svar: saknar dig med <33 skype nån gång i helgen ja ja ja??
Karin

2013-05-30 @ 11:11:15
Postat av: emma

alltså ja I hear you sistah! så jävla jöbbigt det där med skeva blickar och grejer. jag går runt i så jävla tradiga kläder. känner mig som en typical amerikansk ungdom, och det är inget att sträva efter ju! :/

Svar: :/ det är majsigt
Karin

2013-05-30 @ 11:21:16
URL: http://ahoigang.blogspot.com
Postat av: Syster Frida

Alltså. En annan tar ju examen om en vecka. De där katt-tofflorna hade ju kanske typ passat alldeles utmärkt i ett examenspresentpaket. (hint hint hint). Mvh / 39 i storlek

Svar: crazy! vad snabbt tiden går. Men HALLÅ vet inte vart dom är ifrån :/. men visst är dom fantastiska.
Karin

2013-05-30 @ 20:35:31
Postat av: Syster Frida

Skit i det. Var är de ifrån?? Jag måste ha them fina shoes.

2013-05-30 @ 20:36:36
Postat av: elina.

Haha, måste bara fråga, jag vet inte hur jag ska tolka din kommentar! Är den en komplimang eller håller du inte med?

2013-06-03 @ 21:12:18
URL: http://www.feministkilljoy.blogg.se
Postat av: julia

skorna <3

Svar: eller hur!!!
Karin

2013-07-05 @ 13:15:40
URL: http://juliasvanqvist.blogg.se/
Postat av: KMstyle

vilka fina och inspirerande bilder!:)

Svar: kul att du gillart :)
Karin

2013-07-09 @ 22:11:55
URL: http://kmstyle.blogg.se

Säg något fint!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback






RSS 2.0