Veckans nyheter

2013-03-01 // 20:48:00
hell0 boyz and girlz.
 
I onsdags var jag och såg Tom Odell med Thomas. Det var fantastiskt bra! Längtar så himla mycket tills albumet släpps.
 
Någon fantastisk människa filmade. Alltså dör så mycket på sista låten (den till vänster). Underbart.
 
Idag sa jag upp mig från min praktik. I och för sig så säger man kanske inte att man säger upp sig när man bara är praktikant, men ja, jag slutade i alla fall. Varför, undrar kanske ni, och då är svaret att jag lärde mig ingenting och min chef var lite speciell och det var relativt bökigt att ta sig dit så jag kände bara JAG PALLAR INTE. Så nu tänker jag återgå till sovmorgonar. Bra val!
 
Och JUST JA! Största nyheten den här veckan är ju ändå att jag blivit moster till ännu en liten gullunge. Fick tårar i ögonen när jag såg att den här fina lilla killen kommit till världen.
 
Stal bilderna av Frida. Fina August, och till höger moster Frida och lilla lilla August.
 
I helgen kommer jag vara själv här i lägenheten för min au pair-familj åker till Kitzbühel men jag kände för att stanna här. Ska göra allt som man gör när man är själv och när ingen ser. Typ laga mat i underkläder, lyssna på jättehög musik och sjunga med jättehögt, äta frukost till middag och middag till frukost och dessutom utan bestick osv osv. Känns gött.
 
Trevlig helg kompisar! Fred ut!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Som sagt du har blivit moster till en mycket söt liten hårfager kille. Mormor och morfar har precis snusat honom i håret och pussat på lilla lilla huvudet. Valter var lite sjuk men vi byggde duplo, pussel och dansade en kort stund. Njut av din "föräldrafria helg"! Bra gjort att sluta praktiken. /Kram mamma

Svar: åh vad avis jag blir! jag vill också mysa med gullungarna.
Karin

2013-03-02 @ 17:24:13

Säg något fint!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback






RSS 2.0