pölsa has no fear cause he got a lot of beer

2013-03-06 // 23:20:35
Just nu har jag verkligen jättesvårt att förstå varför jag överhuvudtaget ville ha en praktikplats i början av året. Nu känns det som att jag har all tid i världen att göra sånt jag VILL göra. Gå ut i solen, sova på morgonen, äta långa frukostar i lugn och ro, läsa, rita, skriva. Köpte nytt ritblock och pennor häromdagen eftersom jag har cirka noll grejor här i ze münchen.
 
Undrar bara varför skannrar (så lär det ju inte heta i plural, men nu skrev jag det i alla fall) alltid ska förstöra allt? Det här ser ju nu snarare ut som tusch än blyerts. Men jaja.
 
 
Skönt nu också är ju att eftersom att jag inte måste gå upp tidigt på morgonen längre så kan jag med gott samvete titta på serier och filmer på kvällarna. Vardagslyx tycker jag.
 
Nyss såg jag Smala Sussie (finns på youtube) för andra gången i mitt liv. Inser att det kanske inte var så konstigt att jag inte gillade den när jag såg den första gången när den kom ut -03. Men nu alltså. Den är ju KLOCKREN.
 
 
 
 
 Se den. Over and out! May the force be with you!

Kommentarer
Postat av: Vicky

vad duktig du är på att teckna! och ja, smala sussie alltså. måste se den snart igen.

Svar: tack :). Haha ja gört! En bättre svensk film definitivt
Karin

2013-03-07 @ 16:13:09
URL: http://vickys.se/

Säg något fint!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback






RSS 2.0