CARPE-HELG

2013-03-16 // 19:46:00
Jag är helt ensam i helgen. Och då menar jag verkligen HELT ENSAM. Lucia är i London, Oli har åkt till Kitzbühel med barnen och alla mina (läs tre) kompisar har åkt iväg till diverse platser och lämnat mig här forever alone. MEN här deppas det inte, utan jag bestämde mig för att ha en riktig carpe-helg on my own. Så jag skrev en lista:
 
1. Köpa tulpaner (för er som inte vet det så är det kanske en av dom bästa sakerna i livet).
 
2. Viktigast ->>> göra klart XXX som jag inte vill prata om. HeheHEEHhe. Den här fönstervyn får representera XXX så länge.
 
3. Bara äta svingoda grejor och massa chirre och dricka massa öl. (öl before hälsa)
 
4. Göra en blomkrans för det har jag tänkt göra i cirka hundra år, men aldrig kommit mig för.
 
5. Sy något av tyget jag fick av Lucia i höstas. Gör det imorrn. Stay tuned.
 
6. Lyssna på jätthög musik och sjunga med som om en vore nån britta spis. Sjunger just nu HÖGT till dessa (just gotta love dem dålig musik).
 
Det var lite svår text så jag fick använda tunewiki :).
 
OCH jag sittdansar. *stora bollen* *lilla bollen*
 
7. Se en massa bra serier och filmer. Hade mini-mara med The walking dead igår för jag hade inte sett andra halvan av säsong tre. Mår dock psykiskt dåligt av att se den serien. Älskar den ändå.
 
Fortsätt fånga helgen vänner! Det ska jag göra! Tschüs

Kommentarer
Postat av: Katten

Det verkar ha varit en riktigt bra helg! :)

Svar: ja, fast ändå lite ensamt måste jag säga! men ibland är det bra att vara lite ensam.
Karin

2013-03-19 @ 14:22:02
URL: http://inanothercastle.blogg.se
Postat av: Katten

Kan ändå tänka mig det. Jag brukar ha ett ganska stort behov av att vara ensam, men jag är ju ytterst sällan det eftersom jag är sambo, så när jag tänker att jag haft en "ensam helg" så har han ändå funnits i bakgrunden någonstans.

Svar: haha åh, men mysigt ändå!
Karin

2013-03-19 @ 23:11:29
URL: http://inanothercastle.blogg.se

Säg något fint!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback






RSS 2.0