all musik är bra för den som tycker om den

2013-03-04 // 14:02:00
Pojkar och flickor. Vänner och ovänner. Låt oss prata lite strunt!
 
Kan vi till exempel prata om att jag "slängde ihop" dessa fula sushisar till mig själv när jag var lite småsugen på lunch i lördags. Haha knäppt hur man kan få sushi att se så äckligt ut? Ändå så mycket carpe, herregud.
 
Jag sov 12,5 timmar i natt. Låg förövrigt i sängen från klockan 16 igår pga jag har väl mått bättre om man säger så. MEN fan alltså vad gött det känns med sovmorgon igen <3. Vill aldrig mer jobba på morgonen. Och nu undrar ni kanske varför jag petar på mitt öga på bilden till höger. Ja varsågod, undra på.
 
Vill ha den. Så. Himla. Gärna.
 
Åh fy nu kliar det i hela kroppen pga det blev så olika storlekar på bilderna. I vilket fall, tips på ett bra album- Palma Violets-180. MEN jag tycker ändå man ska tänka på och acceptera det som han så klokt säger till höger. Det är fan okej att lyssna på skitdålig musik. Som Sven-David sa "All musik är bra för den som tycker om den" *slår på Nicki Minaj*.
 
 
Ha en bra vecka folks! Njut av solen! Lev! Carpa!
 

Kommentarer
Postat av: emma

asså den koftagrejsisen <33333 köp den???

Svar: ja den är så himla fantastisk. dööör. men vet ej vart jag kan få tag på han?!
Karin

2013-03-04 @ 14:33:16
URL: http://ahoigang.blogspot.com
Postat av: emma

+ asså sushin såg ju apbra ut! vad pratar du om, ful?

Svar: hahah asså jag tycker den ser jätteäcklig ut, men den var god
Karin

2013-03-04 @ 14:34:22
Postat av: Stolt fader

Vafför petar du inte i vänster öga är min främsta fundering eller är det näsan som står på tur att bli petad?

Svar: Men då ska jag berätta något lurigt. Det ÄR vänster öga, men webbkameran spegelvänder allt!!!
Karin

2013-03-04 @ 15:56:52
Postat av: hejregina

Vilken himla skön header..!

Svar: hihi tack (:
Karin

2013-03-04 @ 21:20:15
URL: http://hejregina.blogspot.com
Postat av: moa

mmmm sovmornar är ju det göttigaste med livet (hör dig säga totally här.....) OCH sushi OCH fina ponchos!!!!! xoxo comicsans

Svar: hehe TOTALLY. xx
Karin

2013-03-05 @ 15:11:56
Postat av: Mia

Shit vad fin ponchotröjagrej!

Svar: ja gud den är så underbar. hoppas att jag bara ramlar in i den någon dag.
Karin

2013-03-07 @ 16:09:03
URL: http://miassenda.blogspot.se

Säg något fint!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback






RSS 2.0