pussy make the rules.

2013-07-07 // 13:41:00
EHEHEHEYYY vänner fölk fiender fiskar!!
Inleder med några ~helt casual~ selfies bara så ni kommer ihåg  vems trötta nuna det är som skriver det här skräpet. Hur sitter jag ens?
 
Kom över den här artikeln för någon dag sedan. Kände bara:
Sedan gjorde jag en liten serie till Elisabeth och andra som tänker som henne:
 KAPISH????
 
När jag ändå var igång med kladdandet så ritade jag en liten (skelögd) Frida och en liten (olik) Emma. Det är vad det är.
 
Igår var jag i jordgubbshimlen med min au pair-familj. Man fick äta hur mycket man ville. D. O. G. Älskar förövrigt att jag ser ut som en muffinsbakande hemmafru på bilden.
 
Nu ska jag återgå till att fånga dagen med Althea & Donna i öronen. Tacohej!
 
 
 

Kommentarer
Postat av: emma

tyckte jag kände igen mig själv;)

Svar: heheh :)))
Karin

2013-07-07 @ 16:17:20
Postat av: emma den andra icke-besläktade

asså dina serier är fakkin fenomenala. gör ett album vettja

Svar: hihi åh tack vad glad jag blir!!
Karin

2013-07-17 @ 22:47:39
URL: http://ahoigang.blogspot.com

Säg något fint!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback






RSS 2.0