apropå humörhöjare.

2013-01-31 // 23:57:00
Apropå humörhöjare så har jag behövt dem de senaste dagarna för jag har varit trött, irriterad och haft ständig huvudvärk. Förutom de humörhöjarna jag nämnde innan så är mina två bästa humörhöjare:
 
1. skypa med moa. himla roliga, fantastiska människa vad jag älskar dig.
 
Här har vi na, gojäntan, i sundsvalls våldtäktstunnel och allt. Tunneln som Rabih (ja, han man minns vagt från något idol, bara för att han hade en hästman i nacken???) förövrigt gjort en musikvideo i :').
 
2. kolla på bilder som får mig att bli glad och varm i hjärtat. Här har vi ett axplock:
 
Älskar den här bilden alltså. Tidernas bästa förfest men Alma hade gjort vidriga jelloshots (se Emmas och mitt ansikte). Sedan är det fantastiskt hur Alexandra bara häver i sig sin och hur Ellen shottar utan shot. Sympatishottar liksom. JA gud.
 
Har väl närmare tusen såna här bilder på mig och Matilda. Den här sommaren brände Matilda sin näsa på en marshmallow. Bara en sån sak :').
 
När man var helnöjd med livet.
 
Alltså
 
På en bar i Paris med klassen. Det kan ju inte bli bättre. Död-svan-posen.
 
Jag och Moa utövar gymnastik samt slipar på charmen innan utgång.
 
Emma och Anna kör några sköna moves bara.
 
MEN den allra största humörhöjaren måste ju ändå vara att om 3 minuter är det fredag. Tack gud!
 
p.s. har skoningslöst snott bilder från alla håll och kanter i detta inlägg. d.s.

Kommentarer
Postat av: emma

hahaha ååå vad sköna bilder! alltså den på mig å Anna nilsson alltså kan jag inte minnas att jag har sett!? vet att det finns en annan med Emilia också men.... aja göllig i alla fall

Svar: heehe ja
Karin

2013-02-01 @ 10:23:40

Säg något fint!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback






RSS 2.0