When it all goes quiet behind my eyes, I see everything that made me flying around in invisible pieces.

2013-02-04 // 22:25:00
Ja gud hörrni. Känns så himla fantastiskt att det är februari ändå. Vi klarade oss ännu en gång igenom den äckligaste jävla månaden på hela året.
 

Jag är en så otroligt jobbig människa i dessa dagar att jag knappt orkar med mig själv. Önskar mest att man kunde få pausa tankarna ibland. Försöker tänka likt här ovan, men oftast mynnar det ut i:
 
 
Ja fan alltså att man blev en sån där patetisk, självcentrerad människa som har det så fantastiskt bra men som ändå måste gråta ut på bloggen och liksom strö sin skit omkring sig. Men försöker anstränga mig mitt yttersta för att inte min himla tonårshjärna ska gå ut över de här knyttena:
 
 
Så. Nu pratar vi om något annat.
 
Låt mig få tipsa om en film som jag såg häromveckan, om ni nu inte redan hört talats om den. Nämligen Beasts of the Southern Wild. Himla fin film med superbra skådespel, fin och lite annorlunda historia och vackert foto.
 
 
 
 
 Två kunglåtar kan jag också tipsa om:
 
 
 
Och med det sätter jag p. Åh gud ångest nu då för att jag spyr ut allt det här på er. Ha överseende och ta mig med en nypa eller typ en näve salt. Sån himla tur också att jag inte är religiös för jag vet ingen som missbrukar herrens namn så mycket som jag.
 
Over and out.
 

Kommentarer
Postat av: Karin

*och här kommer moderliga råd och realistiska syskons kommentarer ta plats*. bespara er mödan för fan.

2013-02-04 @ 22:50:01
URL: http://oktoberfrosten.blogg.se
Postat av: Stolt fader

Och varför hade du inte räknat med några faderliga tips din snorvalp!
Även om livet ibland känns som en lång uppförsbacke så kommer det ändå att gå utför någon dag!
Lev och må!

Svar: hahah, förlåt! Ja, men tack då för ditt faderliga råd. Ska försöka komma ihåg det.
Karin

2013-02-05 @ 07:42:29
Postat av: Anonym

Efter regn kommer sol!

Svar: <3
Karin

2013-02-05 @ 21:43:49
Postat av: tyraelvira.blogg.se

<3 !

Svar: åh!
Karin

2013-02-08 @ 10:06:12
URL: http://tyraelvira.blogg.se/
Postat av: Katten

Ibland måste man få spy galla, det enda jag kräver av mig själv är att jag efteråt gaskar upp mig och kommer ihåg allt bra som jag har i livet.

Jag gillar förresten att du använt Scott Pilgrim-bilden, är en av mina favoritfilmer. Jag har läst serieböckerna, spelat spelet och sett filmen. Hehe. ^^

Svar: Ja, ibland måste man bara få ut det helt enkelt!!
hihi ja jag älskar också scott pilgrim. och michael cera.
Karin

2013-02-08 @ 14:41:03
URL: http://inanothercastle.blogg.se

Säg något fint!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback






RSS 2.0