¯\_(ツ)_/¯

2013-02-25 // 13:00:00
 
I torsdags kom den här gullproppen som sagt. Jag kände bara: LAJF <33. Vi började med att ta det lugnt i torsdags pga jag mådde skit och Moa var trött så vi somnade cirka 21.30 :').
 
Meeen, det tog vi igen i fredags. Vi började med lite shopping och fika på bästa Aroma Kaffeebar.
 
Kaoz.
 
Sedan fixade vi oss för att gå ut och dansa.
 
Redo.
 
6y party gals. Skön tandrad.
 
Kom hem vid halv sju på morgonen i lördags så vi sov rätt länge innan vi gick ut och gjorde byn igen. Gick i cirka 1 km/ h. Lagom tempo. Fikade ännu en gång på Aroma och sedan *trumvirvel* middag på *cymbaler* GÖRRESHOF. Ahhhh dog så himla mycket. 
 
Igår hade vi en mer kulturellt lagd dag. Vi gick till Museum Brandhorst och till det moderna pinakotheket.
 
 Vi hann med en fika däremellan, såklart.
 
Hofgarten.
 
Sedan käkade vi Thaimat och avslutade med filmkväll här hemma. 2 kg godis från hemmakväll, tre påsar chips och Desperados.
 
Så fantastisk helg. Saknar henne redan.

Kommentarer
Postat av: elin

snygg klänning! glad att den passa!!!

Svar: jaaaaa åh jag älskar den!!
Karin

2013-02-25 @ 13:12:35
URL: http://yknp.blogspot.com
Postat av: emma

asså nu kommer en liten klänningskommentar till för den vita klänningen var ju hujedamigfin. när och var har du införskaffat dig den?
snygga gals btw

Svar: grät nästan när jag hittade den för har velat ha en sån cirka HELA LIVET. det är chanel. HAhah närå skoja. hm fan. merci mon amie
Karin

2013-02-25 @ 13:53:37
URL: http://ahoigang.blogspot.com
Postat av: big e

tycker jag känner igen efterrätten, ehehhe

Svar: TOTALLY. alltså apfelstrudel 4everzzz
Karin

2013-02-25 @ 18:26:04
Postat av: Linnéa

alltså ååå vad fin ni är:') love love love. hoppas allt är bra!<3

Svar: hihi gulle. åh hoppas allt är fint med dig med. hoppas vi kan ses snart. love
Karin

2013-02-25 @ 19:54:20
URL: http://osloteaparty.blogg.se
Postat av: moa

SAKNAR DIG SÅ HIMLA MYCKET VILL BARA DEFFO:A OCH ¯\_(ツ)_/¯ MED DIG............ bästa helgen tack so mocket beste karrisen<3<3

Svar: åhhh jag med. ¯\_(ツ)_/¯ 4 lajf. puss fina fina <33
Karin

2013-02-25 @ 22:23:33

Säg något fint!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback






RSS 2.0