Käraste München

2013-12-09 // 20:14:14
I fredags efter skolan tog jag flyget till bästa München och spenderade där en helt underbar helg. Det var så himla roligt att träffa min au pair-familj igen, och jättekul också att träffa Elin som har tagit över rollen som au pair efter mig. Det kändes verkligen som att komma hem (kanske bättre till och med).
 
Också fick jag ju äntligen träffa underbara lilla Mansa. Så söt att jag ville äta upp honom.
 

Jag hann med att dansa hela natten med Thomas och Elin, gå på julmarknad och baka pepparkakor med min au pair-familj, äta massor av brezeln med obatzda, gosa en hel del med Mansa och träffa Corinna och Benjamin. Så himla fint var det, men det kändes jättesorgligt och jobbigt att lämna dem redan igår igen. Jag hade verkligen kunnat stanna hur länge som helst, för jag har saknat dem så himla himla mycket. Och jag har saknat München. Och nu saknar jag allt det där igen redan. Men men, sånt är livet antar jag, och nu är det bara två veckor kvar i Florens innan jag åker hem till Sundsvall för att fira jul. Sedan gäller det att hitta någonstans att bo i Göteborg innan skolan börjar i januari. Spännande!
 
Ha det fint
 
 

Kommentarer
Postat av: moa

ska bli gött å träffa dig!!!!!!!!!! jag kommer till los svallas den 20, när kommer du?<33

Svar: åhhh ja längtar!! kommer hem den 21!! pepp på att träffa deeej <33
Karin

2013-12-11 @ 11:25:14
Postat av: Elin

Ååååh! Det var verkligen en superfin helg, hoppas du finner tid i vår att besöka oss mer!

Svar: åhhh ja! jag vill verkligen komma och hälsa på snaaart igen, men vi får se hur det blir med lov och sånt!! Kram
Karin

2013-12-11 @ 20:26:31
URL: http://brokmakerskan.blogg.se

Säg något fint!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback






RSS 2.0