Julen då

2013-12-26 // 20:10:00
I söndagsnatt kom jag med tunga väskor hem till ett ovanligt varmt Sverige. Sedan dess har jag hunnit med glöggparty, julfirande, mängder med god mat (som inte smakat någonting för mig eftersom jag har en förkylning från HeEeLL), bebisgos och settlersspelande.
 
Valter och mamma byggde pepparkakshus.
 
Fanny letar smulor.
 
En av min familjs bästa traditioner är att vi åker till kyrkan dagen innan julafton för att lyssna på en kör som mammas kompis är med i och därefter åker vi hem till henne och hennes fru på glöggparty. Jag myste med deras sphynxer Xena och Bregott.
 
Så kom julafton! Valter hade pyntat granen med en yoghurt-hink.
 
Tomten gav Valter en snowracer som August tyckte var döcool och Fanny var julfin.
 
Mat!!
 
Och det var den julhelgen. Längtar redan efter nästa jul!
 
Hoppas ni också har det fint!
 

Kommentarer

Säg något fint!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback






RSS 2.0