kvällsdopp öl podcasts vinbärsplockning och sånt

2013-08-08 // 01:02:25
Mina vänner! Nu känner jag mig lika schleten som jag ser ut här nedan. Jag har nämligen suttit stilla på min lille rumpa med krum rygg i fyra, fem timmar nu. Jag har nämligen pysslat med designjäveln på bloggen och jag kan ju säga att bara det att koda dropdown-menyer här i sidan tog mig säkert två timmar. JAJA. Kanske är det klart nu. Kanske inte.
 
Hur som helst.
Igår kväll hade jag picknick med Lisa, Moa och Ida i Sidsjön. Tyvärr är inte Ida med på bild för hon hade joggat hem och missade denna fantastiska solnedgång.
Den här pärlan alltså! Som jag saknat henne. Och snart åker hon igen :(
 
Annars spenderar jag mest tiden med att läsa böcker, se på tv-serier, lyssna på podcasts, dricka öl och annat _ytterst_ ansträngande.
 
 

Kommentarer
Postat av: emma

asså så fin nya designen är! fy fan du äger fan på det där mä å koda ju.
https://lh3.googleusercontent.com/-JtkZcJg1JsM/To8Zf63UAiI/AAAAAAAAAwc/KfmEb0mZZGM/w506-h306-o/gif_wow.gif

Svar: ttaaaack hörru! lite osäker på headern bara men det är ju lätt att ändra. haha gifen <3
Karin

2013-08-08 @ 16:49:12
URL: http://ahoigang.blogspot.com
Postat av: L

<3 puss!

Svar: <33
Karin

2013-08-11 @ 17:22:18

Säg något fint!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback






RSS 2.0