innebrännare, bones brigade, lörudden och kräftor

2013-08-15 // 22:58:00
Hej mina vänner!
 
Jag ligger i rådande stund och smeker en innebrännare som smärtsamt börjar ta fart på min näsvinge. Annars i dagarna så lajvar jag Kirchsteiger mest hela tiden. Och när jag inte går omkring barfota och känner gräset mot tårna, så åker jag runt på gräsklipparen eller plockar bär från våra buskar iförd gummistövlar, bikini och med Sommar i hörlurarna.
 
Här hade jag velat infoga en bild på min bikini-gummistövel-outfitta men den var svår att få med på bild. Så istället: min kanske bästa klänning som åkt på av och till idag, och som är som ett alldeles eget litet konstverk. Den var inte heller lätt att få med på bild dock. Även oklart varför jag petar mig i lille örat.
 
Lite annat som jag sysslat med:
 
Ätit en smärtsamt god måltid på Lörudden med mor, far och syster. Extra plus för att de hade Wisby klosteröl!! Jag hade på mig mina katt-clips kvällen i ära.
 
Ätit kräftor. Upptäckte då också min hängivenhet till Brewdogs öl. De kan sin sak så att säga.
 
Sprayat min vinylspelare vit. Helst hade jag velat spraya den mintgrön men det fanns inte mintgrön färg på Biltema (ja jag var alltså på Biltema).
 
Sett en dokumentär om Bones Brigade som jag gillade väldigt mycket. Alltså skateare <33.
 
Och sen lyssnar jag mest på halvmesig dreampop hela tiden men det är ju okej va.
 
 
Och ni, fortsätt buda på mina auktioner på Tradera. På söndag går de ut.
 
Morsning!

Kommentarer
Postat av: fia

KARIN VINYLSPELAREN ASSÅ!!! så fint !!!!!!!!! very cool and nice
like very mucho, så fint till och i den röda bokhyllan verkligen!

och väldans fin klänning också må säga, och da food nom da nom kräftan i mig blir ännu mer kräftigare

sweet
!

Svar: hihi åh tack finis!!! c:puss
Karin

2013-08-16 @ 09:29:50
Postat av: emma

så nize att se dig i braiga klänningen! det är väl den du köpte på framtid här i stan?????? säg ja!
Och ja vinylspelaren <3 och dokumentären... känner bara craving! ska se. snarast!

Svar: Wii ja det är den!! använder den aaaalldeles för sällan men det kan man ju ändra på!! hihi
Karin

2013-08-16 @ 10:26:37
URL: http://ahoigang.blogspot.com
Postat av: emma igen

och asså "lajva kirchsteiger" <333333
(fast asså hur fan har han inrett orangeriet, har du sett?, tycker att det mesta är förjävla fult. så en är ju lite besviken på honom i år)

Svar: heheh!! men whaaat jag tycker att det blev hur fint som helst. Det enda jag inte gillar var rummet innan uterummet och den jävla bronsblomman i dammen. Men alltså uterummet <3333. och BORDET i uterummet omg älskade det. älskade också det lilla krypinet han gjorde igår med marockansk touch. jag+marockanskt= sant. och köket!! köket var ju kanoners. näru emma, vi har nog delade meningar i detta.
Karin

2013-08-16 @ 10:28:48
Postat av: Malin Aurora

Åh vinylspelaren alltså<333

Svar: :))
Karin

2013-08-18 @ 21:26:45
URL: http://vildblommor.blogg.se/
Postat av: moa

om du gillar skate dokumentärer måste jag tipsa om Dogtown and Z-Boys, fett nice dokumentär och handlar om samma killar. plus den niceiga spelfilmen om samma killar som heter lords of dogtown...

fett fatty mcfatt

Svar: jag älskar lords of dogtown men har inte tagit mig för att se dogtown and z-boys ännu! ska göra det! :))
Karin

2013-08-19 @ 19:58:10

Säg något fint!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback






RSS 2.0