snart vet ni nog allt om mig.

2013-04-12 // 21:47:53
hur har din dag varit?
Bra! Sov till 11, städade och lyssnade på Alex och Sigges podcast, hämtade ungarna och gick till lekparken och lagade sedan en riktigt god indisk middag, med naanbröd och allt. Fast ungarna fick pannkakor med Nutella eftersom det blir kaos om de inte får det varje fredag.
 
vad skulle du ha hetat om du inte fått det namn du har nu?
Vet inte men om jag hade blivit en kille så hade jag i alla fall fått heta Axel och det är ju fint.
 
vilket är ditt största beroende?
Försvarets hudsalva, utan tvekan.
 
vad gör du när ingen annan ser?
Äter Nutella med sked, tar fula webbkamerabilder, äter mat med händerna och klämmer porer mellan pattarna
 
finns det något helt vanligt en gör som du tycker är ovanligt roligt?
Vilken jävla komplicerad fråga. Få se. Prata?

om du skulle bli psykiskt sjuk, vilken sorts sjukdom skulle du drabbas av?
Någon slags tråkig depression.
 
vilken är din största skräck?
Har ju som sagt inte så många rädslor men jag vill ju givetvis inte att någon jag känner ska dö. Är inte jättesugen på ett tredje världskrig heller. Mindre skräcker jag har är duvor och saker som sitter fast på kroppen (som i scenen ovan i Antichrist. PANIK. Vill typ gråta, kräkas och skrika på samma gång. Finner också Mias hårprydnader relativt äckliga.).
 
vad beställer du på krogen?
Öl, mojito eller tequilashots. Saknar ej tiden då folkisar var det enda man enkelt kunde komma över.
 
hur gör man för att ragga på dig?
Jag är nog väldigt lättraggad så länge jag finner personen trevlig/ attraktiv.
 
vad har du funderat över på sistone?
Men allt.
 
vad var det konstigaste som hände i helgen?
Hmmm. Hahahahah åh en jättekonstig men ändå härlig kille dansade så crazy förra fredagen, det går liksom inte ens att förklara. Också ville han att Ellie skulle lägga till sin facebook på hans telefon, så råkade hon gå in på en av hans andra flikar också var det bögporr uppe och inte bara bilder heller utan det var gif:ar. :').

när skäms du?
Om jag gjort dumma grejor på fyllan och om jag råkar dra ur mina hörlurar ur telefonen så musiken bara STRÖMMAR ut på spårvagnen.
 
berätta om en minnesvärd bakfylla du haft?
(ni läser på egen risk mamma och pappa plus resten av världen). Vaknade fem minuter innan skolbussen gick, var fortfarande full, tog på mig gårdagens kläder, spydde och gick sedan till bussen. Min mentor frågade med en mycket menande röst "Mår du bra Karin?". Gick in i en bokhylla på engelskalektionen och höll sedan en redovisning och fick VG. Kung man är.
 
vem är den mest kända människa du talat med?
Robert Rydberg kanske, när jag gjorde praktik på The Local Firm. Han pratade om sin magsjuka :).

vilket uttryck använder du lite för ofta?
Med barnen: coolio. Annars: Deffo och totally. Hahaha vem har jag ens blivit. Säger achso hela tiden också.
 
har du någon gång fått en konstig komplimang som varit bra ändå?
"Vilken mjuk rumpa du har". Okej. Eh. Tack?
 
vilket är ditt vanligaste vardagsproblem?
Att man får sår i munnen av chips, att det aldrig blir grönt vid vårt övergångsställe och att man ens har mänskliga behov som att gå på toa till exempel. Det krånglar ju till tillvaron.
 
vad gör du när du är ledsen?
Tycker överdrivet synd om mig själv, kedjeröker, duschar svinvarmt och lyssnar på extremt hög musik.
 
om du bara fick ha på dig en sak för resten av ditt liv, vad skulle det då vara?
Den lilla svarta. Skojar inte ens.
 
har du någon gång slagit någon?
Förutom mina syskon så har jag också slagits med Emma på skoj och sen så bitch slappar jag mina vänner ibland när jag tycker att de är dumma i huvudet och behöver tas ner på jorden. Funkar ALLTID.

vad ser du fram emot just nu?
Hm. Nya äventyr?

Kommentarer
Postat av: emma

hahahahaha. "klämmer porer mellan pattarna" dog och skvätte ner min datorskärm. på riktigt.

Svar: Haahahah bjuder på den ja höhöhö
Karin

2013-04-12 @ 22:06:03
URL: http://ahoigang.blogspot.com
Postat av: KMstyle

så fin klänning på sista bilden!

Svar: åh tack så himla mycket :))
Karin

2013-05-01 @ 20:06:49
URL: http://kmstyle.blogg.se

Säg något fint!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback






RSS 2.0