riot girl.

2013-04-08 // 11:52:00
Måndag nu igen, säger jag med inte särskilt mycket entusiasm i orden. Så därför tycker jag att vi ännu en gång *kickstartar* veckan med lite härlig, uppiggande inspiration.
 
ÄLSKAR Björks tatuering. Finaste.
 
Kaninöron och sönderblekt hår. Chloé alltså... ja gud.
 
Måste försöka göra någonting sånt här. Har ju ändå ett litet förflutet som pappersvikare.
 
Var väldigt sen med att börja lyssna på Alex och Sigges podcast men nu är jag helt fast. Helt fantastiskt podcast och den senaste veckan har jag väl lyssnat på cirka 20 avsnitt (har ju en del att ta igen). Ibland tänker jag på hur märklig folk måste uppfatta mig när jag exempelvis sitter på spårvagnen och börjar asgarva för mig själv, för de vet ju inte att jag lyssnar på podcasts. DOG åt detta.
 
Greta och hennes kattglajjor <33.
 
Så längesedan alltså. Hade glömt hur mycket jag gillade dessa.
 

Kommentarer
Postat av: KMstyle

åh leopard bhn och trosan var grymt fina!!

Svar: jaa!!!
Karin

2013-04-19 @ 15:17:37
URL: http://kmstyle.blogg.se
Postat av: g

men gu blev helt rädd att se mig själv mitt i allt!!

Svar: men men men såå snögg ju
Karin

2013-04-29 @ 00:05:46
URL: http://stnfx.blogspot.se/

Säg något fint!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback






RSS 2.0