senaste veckan.

2012-09-10 // 12:02:00
Det har varit och är superväder här. Varmare än vad det har varit i Sundsvall på hela sommaren. Jag har varit med barnen i parken, ätit världens godaste yoghurtglass (kommer bli stammis där), druckit weissbier och ätit prezel på en biergarten, badat fötterna i Isar, ätit frukost på balkongen och varit på en liten festival.
 
Så fantastiskt god glass. Barnen valde smarties och gummibjörnar som topping och jag tog melon och daimsås. Jag vill testa alla kombinationer av allt dom har.
 
Lucia tog en bild på mig med en liten radler.
 
Maya doppar fötterna i Isar.
 


Frukost i solen på balkongen.
 


Igår träffade jag en kille som heter Thomas som jag pratat med på last.fm och vi gick till festivalen Superrave som är en festival med elektronisk musik. Fick stå i kö i tre timmar för att komma in men det var ändå värt det. Bilden till höger stal jag av Thomas.
 
Det fanns flera scener och vissa såg ut som en djungel eller hade megastora discokulor. Det var jättemycket folk och här ser vi Nicolas Jaar. Han var bra. Dock fick jag inte ta med min kamera in så därför är bilderna ungefär så här dåliga :'(.
 
 
 Marienplatz by night.
 
Så himla bra vecka!!

Kommentarer
Postat av: Karin O

Härliga och somriga bilder:)

Svar: tack (:
Karin

2012-09-10 @ 15:28:49
URL: http://kakansemlanoliven.se/
Postat av: Katten

Ooh, så härligt! :D

2012-09-12 @ 08:14:07
URL: http://inanothercastle.blogg.se/
Postat av: matilda

ÅH. mysigt

2012-10-18 @ 15:15:21
URL: http://somsnus.blogg.se

Säg något fint!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback






RSS 2.0