beirut, hårfärg och skittles.

2012-09-25 // 23:25:00
Nämen hej hörrni, nu var det ett tag sen!
 
Detta har jag gjort sedan sist:
 
Varit på konsert och sett Beirut. Det var så fantastiskt bra. Önskar att ni alla var där och fick vara med om det. Tyvärr så fick jag inte ta in min kamera så det här är min bästa bild, ":)".
 
Tagit hand om ungar. Såklart. Det är mitt jobb.
 
Bakat bullar. De blev helt-okej-goda men fula pga att det inte verkar finnas pärlsocker i Tyskland? Fick förövrigt leta efter jäst i hundra år i affären tills jag kom fram till att det hette "Hefe". Ni skulle bara ana hur svårt det är att handla på ett annat språk, och när man inte känner till ett enda märke (förutom typ snickers).
 
Posade lite framför webbkameran så ni ska komma ihåg hur mitt tryne ser ut (även i profil!!).
 
Shoppelishoppat. Alltså bästa upptäckten: hårfärg kostar cirka ingenting här. Samma sort som kostar ca 120 kr i Sverige kostade 4 euro här!!!! Kalas. Dock blev min färg halvkonstig men jag gillart. Köpte också sura Skittles och sura Jelly beans.
 
Sett en miljon par Lederhosen. Det är så kul nu när det är Oktoberfest för det är liksom helt casual att gå omkring och se ut som ovan. Gammal som ung. På jobbet eller på festen.
 
Tränat!!! (!!!!!!!!!!) Alltså jag har inte tränat ordentligt sen jag vet inte när, så jag gick på bodypump igår. HAhahah, alltså ni skulle sett mig. Mina ben darrade och när vi gjorde plankan så var jag tvungen att ligga på magen ett tag :). Dock är det svindyrt att träna här i München.
 
Smell ya later, eller, som Heidi Klum skulle sagt:
auf wiedersehen

Kommentarer
Postat av: mamma

Fina barn med en fin barnomhändertagare! Åh vilka chica kläder mÛnchenborna har nudå! Kunde blivit bra med slik puchup på en gammal mamma!/Kram

Svar: du är rolig du mammi :)
Karin

2012-09-26 @ 20:27:53

Säg något fint!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback






RSS 2.0