sista refrängen

2012-10-12 // 13:17:00
är ju verkligen inget att hänga i julgranen när det gäller sociala medier nuförtiden.
 
kan bero på att jag typ är såhär pigg när jag inte jobbar/ går i skola/ partar:
 
 
kommer troligen få bestående svullnad runt ögonen inom snar framtid.
 
känns som att oktoberfrosten bör gå i graven snart. sjunger sannerlingen på sista refrängen. jag behöver dig inte längre. allting har ett slut.
 
tar adjö (kanske för tillfället, kanske för alltid, kanske tills jag hittar något annat) med denna:
 
 
 
over and out.
 
 
UPDATE 21/10: det här är bara en paus har jag bestämt nu.

Kommentarer
Postat av: s

noooo :( jag har följt din blogg sedan tidernas begynnelsen (ok, inte helt sant, men det känns lite som så). älskar din blogg, dina kläder (speciellt de du har gjort med dina egna händer - så fint!), dina filmtips, din inspiration, dina äventyr i landet i söder, dina dianabilder, photo booth-bilder och de andra bilderna du tar. ja, de finns så mycket fint du lägger upp och jag blir glad varje gång jag ser ett nytt inlägg.

det jag nyss har skrivit låter nästan som en kärleksförklaring (eller kanske stalkervarning för min del), men det bjuder jag på. för att sammanfatta det kort så tycker jag din blogg är superduperbra.

kram!

2012-10-12 @ 20:38:06
Postat av: Anonym

Näää, sluta inte, ta bara paus, din blogg e helt underbar! Alla kan vara helt slutkörda mellan varven o då ska man pausa, inte känna fler måsten en man rår på! /Stor Kram fr mamma

2012-10-14 @ 11:35:39
Postat av: Syster Frida

Det går inte för sig vettu! Inte alls!

2012-10-14 @ 18:47:27
Postat av: lensy

karin neeeeej! inte lägga ner den helt inte, vill ju se vad om händer där borta!! :D å kan vi följa varandras! :*

pusssss

2012-10-15 @ 11:24:57
URL: http://osloteaparty.blogg.se
Postat av: moa

neej karin att läsa din blogg är ju höjdpunkten på min dag.... osså känns du inte lika långt borta liksom<3 puss!

2012-10-16 @ 21:15:16
Postat av: malin

neeeej vad sorgligt ):

2012-10-17 @ 18:11:34
Postat av: matilda kusin

KUSSSE! nej sluta inte, du är en av de få bloggar jag tycker är roliga att läsa. Nu när du är i Tyskarnas land är de bra också, för då vet man vad du gör för kul mm. Saknar dig också för den delen, hoppas verkligen att du har de super kul där nere, du verkar göra så mycket kul, här hemma är de bara samma gamla tråkiga. förutom att jag försöker hitta lägenhet i Åre tills säsongen drar igång, de hade varit lite kul+ lite annorlunda i vardagen. Vad har ni för postadress till dit du bor?

2012-10-20 @ 12:57:03
Postat av: maria pizzeria

HEEEEEEJ KOMPIS!!!!!!!!!!!! LÄNGESEN!!

/ maria pizzeria, MANGO

Svar: MEN JA. sjukt längesen. mialia-tiden liksom (visst var det mialia?)
Karin

2012-10-20 @ 18:36:12
URL: http://stylishpizza.com

Säg något fint!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback






RSS 2.0