nitton år.

2012-10-04 // 12:26:00
Igår fyllde jag år! Och jag hade turen att vara ledig för igår var det en röd dag här i Tyskland på grund av någon anledning som jag inte kommer ihåg.
 
På morgonen blev jag väckt med sång och frukost på sängen. Så himla fint! Det var superfint väder så sedan for vi ut och cyklade lite. Jag köpte en solero i parken.
 
Sedan eftermiddagsfikade vi den här goda chokladkakan som Lucia hade bakat.
 
 
Resten av kvällen har jag inga bilder på. Men i alla fall så gick jag och köpte sushi som jag jag tog med till Thomas. Vi hängde där ett tag och sedan gick vi till klubben Atomic Cafe. Tog tequilashots och dansade. 
 
Bra födelsedag!!
 
 

Kommentarer
Postat av: emilia

Vad fin du är kajan!

Svar: tack sötnos :)
Karin

2012-10-04 @ 13:35:12
Postat av: Mamma

Åh, va de är snälla med dig! Så underebart att de gav dig både frulle o tårta. Ge dem en kram från mig!/ Kram från din avundsjuka mamma somintepålängefåttgedigfödelsedagsfikapåsängen!

Svar: ja det är dom minsann! har inte fått födelsedagsfrukost på sängen på många år så det var fint :)
Karin

2012-10-04 @ 20:09:07
Postat av: Anna Nilsson

Åhh! Låter ju som en riktigt härlig födelsedag!! Fin är du dessutom! :)) Puss

Svar: hihi du är fin annispannis! <3
Karin

2012-10-04 @ 22:56:57
Postat av: m.

Vilken gullig frukost med paraply och allt.

Svar: eller hur! så himla fint :)
Karin

2012-10-11 @ 20:06:39
URL: http://an0rakcity.blogspot.com

Säg något fint!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback






RSS 2.0