□□□□

2012-11-17 // 12:44:00
Vilken dag är det idag?
Lördag!

Om du var en emoji vilken skulle du vara då?
Emojis på min telefon ser bara ut så här  så jag antar att jag är square :/

 

Vad ska du göra ikväll?
Inga planer än så länge. Maya ska ha födelsedagskalas ikväll så en lär ju hänga här i krokarna pga tårta osv.

 

Säg två bra uttryck:
Inget att hänga i julgranen. Att vara helt bakom flötet alternativt tappad bakom skottkärran.

 

Vad blir du glad av få höra att du är?
Rolig, snäll.

 

Visa en bild du inte minns har tagits:

 

Av uppenbara skäl.

 

Vem saknar du?
Alldeles för många. Edith och Coco till exempel.

 
En bild på något som är asbra att ha:
En så himla bra vän!
 
En outfit som är ovanlig för dig att ha på dig:
 
Donnie Darko-skelett-outfit inklusive Donnie Darko-plutläppar. 
 

Vad är du bra på?
Jag vet verkligen inte. Hoppas att en dag bara hitta någon helt oanad talang. Jag är rätt bra på att baka. Och jag är jättebra på att hitta!

 

Vad vill du ha?
En jävla man som vill följa med mig på alla mina äventyr. Och ett par Urbanears "plattan"- hörlurar av den anledningen att jag har fått sår + jätteont i mina öron för att jag alltid har i mina hörsnäckor. Det enda problemet är att jag är så fruktansvärt ful i såna där stora grejor.
 

Vad tycker du är roligt?
Att skratta, dansa, umgås, resa.

 

Vegetable vendor

Vad är du dålig på?
Har säkert sagt det här förut men jag är måttlöst dålig på namn. Verkligen. Jag är också rätt dålig på att komma ihåg saker som folk berättat :/.

 

Vad tänker du baka i veckan?
Jag har inga konkreta planer på att baka men kanske blir det lite chokladbollar eller kladdkaka med ungarna.

 

Hur ser du ut när du är nyvaken?
Fruktansvärd. Helt svullen, genomtrött, blek och dan. Jag är i någon märklig fas i livet när jag kan sova 11 timmar och fortfarande vara trött när jag vaknar (eller snarare blir väckt av väckarklockan för jag vaknar aldrig av mig själv).
Och här har jag ändå varit uppe ett tag för jag har klätt på mig/ kokat te.
 

Vem är du kär i just nu?
Ingen. Alltså skulle så himla gärna vilja bli kär nån gång på riktigt men var finns han liksom?

 

Vad var det första du snodde?
Jag har på fullaste allvar aldrig snott något! Inte som jag kommer ihåg i alla fall.

 

En bild då du dricker alkohol:
 

Vad har du tänkt göra länge men ej gjort?
Skaffa en ny piercing.

 

Vad bävar du inför?
Små och stora saker.

 

Vad händer i helgen?
Imorgon ska jag på "Hauskonzerte" med Thomas. Det är några killar som spelar piano och allt är helt litet och hemligt och jag fick bara en adress på mailen.

 

Är listan slut nu?
Ja det verkar ju så. Snodde den från niotillfem som vanligt.
 
Herrå!

Kommentarer
Postat av: emmmmmma

men alltså jag hade missat det här inlägget!!!! omg
men hallå hur fin vän är inte du då???? den bild är fin, goa tider <3

Svar: hihihi. jaa. good times are gone forever, för att citera two white horses.
Karin

2012-11-29 @ 22:11:53

Säg något fint!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback






RSS 2.0