en gång ägde vi hela jorden

2012-11-10 // 01:20:00
 
 
I onsdags trängde jag och ellie in oss i en fotoautomat och ovan har ni resultatet. Tyvärr kunde man inte ta bilder med olika poser :/. Sedan var vi ute och dansade och för första gången i mitt liv (tror jag?) blev jag (vi) fångade av en mingelfotograf. Alltså tänker mest "jaja".
 
En kille frågade förövrigt om jag var en huligan pga min fred perry- piké. lol.
 
Bjuder på den här gosiga bilden på mig och ungarna. Maya valde den sköna ramen.
 
Ja det var nog mest det jag hade att säga. Ha en jättefin helg hörrni.
 
p.s. förlåt för dubbla bilder men det sticker så himla mycket i mina ögon annars pga har problem med stående bilder och olika storleksformat.

Kommentarer
Postat av: emma

älskar "nacht agent", lolz

Svar: hahahah jag vet
Karin

2012-11-10 @ 07:45:21
Postat av: daddy cool

får inte upp bilden på dig och kidsen

Svar: hmm, konstigt? vad har du för webbläsare?
Karin

2012-11-12 @ 18:17:25
Postat av: daddy cool

Nu fungerar det med bilderna. -5 i Gällivare!

Svar: bra! jag kirrade det
Karin

2012-11-13 @ 09:03:23

Säg något fint!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback






RSS 2.0