carpe-söndag.

2012-11-04 // 17:02:05
Det är oundivkligt att förbigå carpe-stämningen i München på söndagar. Eftersom allt (allt!) är stängt så är alla ute med sina familjer i parkerna, flyger drake, promenerar med hunden, chillar i solen osv. Fint ändå, förutom när man verkligen behöver något och det omöjligt går att få tag på. Så, såhär har min carpe-söndag sett ut hittills:
 
Jag tog tunnelbanan till West Park för att utforska lite. Fint, men jag föredrar ändå Englischer Garten.
 
Hittade ett öppet sushi-ställe och köpte alternativa maki-rullar (för extra mycket carpe). Exempel på innehåll: jordnötter, majs, mango.
 
 Börjat kolla på serien Californication. Tips!! Bra och mycket rolig serie.
 
Som avslutning får ni här mitt sexigaste *not* partytrick och ett gammalt hederligt salut. Fred ut! (rimmar)

Kommentarer
Postat av: Emma

Älskar californication, såg slut tredje säsongen för ett tag sen men det var så upprörande slut att jag inte vet om jag ska se vidare...!!!

Svar: åh nej det lät inte bra.
Karin

2012-11-04 @ 20:32:27
Postat av: Adriana Lilja

ÅÅÅHH californication <3

Svar: så jäklans bra!!
Karin

2012-11-04 @ 22:43:23
URL: http://adrianalilja.devote.se
Postat av: KAJSA

Syr du något nuförtiden? För i så fall hade det varit jätteroligt att se, du gör alltid så fin grejor!

Svar: Nej tyvärr så gör jag inte det sedan jag kom hit till München för jag har inget tyg här och bara en halvtrasig symaskin :/! Men jag kommer nog sy jättemycket när jag kommer hem till Sverige på jullovet och då loovar jag att visa. :) Vad kul att du tycker det är roligt att se!
Karin

2012-11-05 @ 18:31:32
URL: http://ljudkassett.blogg.se
Postat av: Anonym

Min carpe-söndag var precis som förra söndagen, middag med barn. Denna gång Viktor o Frida på akkurat. Musslor och god öl!

Svar: najs
Karin

2012-11-05 @ 20:16:48
Postat av: Anonym

Så fantastiskt fina höstbilder!
Längtar efter dig och julen är inte långt borta som tur är! Sitter just på ett tvåtimmarförsenat tåg till Stockholm. Min "carpestund" just nu är att titta på din blogg!/Kram mamma

Svar: tack mamma! Jag längtar också till jul, jätte jättemycket! men alltså, när ska sverige lära sig att köra tåg??? Kram
Karin

2012-11-08 @ 12:39:43
Postat av: moa

miss jo!!!!! (L)

Svar: miss u 2 <33
Karin

2012-11-10 @ 00:36:12

Säg något fint!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback






RSS 2.0