augsburg

2012-11-03 // 16:44:24
Igår tog jag tåget till Augsburg för att hälsa på Thomas som var där hemma hos sina föräldrar i helgen.
 
En sjukt fin stad måste jag säga.
 
 Här försöker jag vara skitsmidig och ta mig över nån slags balansgrej och Thomas tog bilder trots mina vilda protester. Men nu bara *yää gårdagens outfit-bilder*... då ska vi se: jeans från i åttan, kappa från monki ca 2008, gamla docs och en öronmössa. Skönt att man är up to date.
 
Efter att ha strosat runt i stan och utanför stan, käkat pizza och sånt så gick vi och drack jättebilliga men inte så himla goda drinkar i så jäkla bra färger.
 
Sedan tog jag tåget hem till München igen! Bra fredag!
 

Kommentarer
Postat av: pappa

Vad kul du verkar ha! Är på väg till Stockholm för ett möte i morgon om lean. Skall äta med Viktor o Frida på Akkurat - det blir musslor och öl. Kört frieserhästen i dag och det gick fint. Ha det gött!

Svar: Musslor och öl låter ju inte fel, särskilt inte med så bra sällskap! detsamma
Karin

2012-11-04 @ 14:58:59
Postat av: Anonym

Fina bilder från din fredagsutflykt. Du verkar få se en hel del o i trevligt sällskap. Din outfit är ju miljövänlig,inget slit och släng, det är att vara INNE! /Kram fr mamma

Svar: tack! ja, så sant mamma. du är klok du!
Karin

2012-11-04 @ 18:38:37
Postat av: Sara

Tycker du såg fin ut!

Svar: hihi tack du!
Karin

2012-11-04 @ 22:44:58
URL: http://thevelvetpond.blogg.se

Säg något fint!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback






RSS 2.0