Maj 10, 2012

2012-05-10 // 18:18:08
Idag hade vi vår sista krokilektion. Så himla tråkigt! Lika urbota tråkigt som det här deprimerande vädret. Men men, jag och Emma glädjer oss i alla fall över dagens pannkaksberg. Jag glädjer mig också för min Johnny Flynn-skiva som kom igår. Tycker om den så himla mycket.









Håller förresten på att göra en lista på alla dåliga saker med Skåne i mitt huvud, så att jag ska sakna det mindre när jag ska lämna det. En av de sakerna är ju definitivt den fula jäkla tapeten i bakgrunden ovan.

Kommentarer
Postat av: Panda

Åh vilket härligt pannkaksberg, mums!! Vad föreställer ens denna tapet?

2012-05-11 @ 13:05:30
URL: http://gulasnickarbyxor.blogg.se/
Postat av: Anonym

Båstad på vintern är det värsta! Och tågförbindelserna till/från båstad

2012-05-11 @ 15:30:00

Säg något fint!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback






RSS 2.0