Mars 3, 2012

2012-03-03 // 16:39:14
Veckans bästa:

Jag har haft världens bästa helg! I fredags, efter en timmes väntan och genomlidandet av ett uruselt förband, så ställde sig Wu Lyf på scenen på Inkonst. De var himla bra minsann och det blev ett jäkla drag. Förresten så räknade jag och Emma upprullade mössor på Inkonst. 17 stycken!



Efter konserten så gick vi vidare till Kb, där vi mötte upp med Emilia. Tyvärr så gick Emma rätt så tidigt för hon skulle hinna med tåget, men jag och Emilia dansade till en massa sanslöst bra musik nästan hela natten. Bäst! Vi tog bussen hem till Emilia och sedan så sov jag där. Igår morse åt vi jordgubbar till frukost och gick ut lite i solen.

Solen och picknick i fredags! Så himla vårigt och mysigt.



Igårkväll så var jag hos Anna, Anna och Alex. Annas kompisar från Helsinborg var också där och vi åt  ostbricka och massa nötter. Mysigt!

Min frukost idag. Jag dör! Alltså, rostad macka med brieost, honung och ruccola måste vara en av mina topp-tio-bästa-sakerna-som-finns-att-äta. Dödsgott. Och en mango till det, för de är på extrapris just nu. Jag älskar frukt på extrapris.



Mina tulpaner! Jag älskar tulpaner.



I onsdags hade vi så himla bra förfest innan Madison och sedan fuldansade jag och Emma hela kvällen. Vi hade slagsmål också. På låtsas fast på riktigt, men det var kul och jag fick blåmärken. När jag och Emma gick hem var det åtta plusgrader och det försökte vi fånga på bild. Gick sådär (man ser inte graderna och jag blir lite rädd för Emma på den bilden)!



Herregud! Sista avsnittet i säsong tre av Sons of Anarchy. Helt galet bra. Typ tv-historiens bästa avsnitt.

Jag har lyssnat massa på dessa låtar med Johnny Flynn. Pur perfektion!



Fantastisk vecka! Allt har varit bra förutom att det gick helt värdelöst skitdåligt på samhällesprovet i fredags. Men det är okej.

Hoppas ni har haft en fin vecka och helg!


Kommentarer
Postat av: Emma

Hehe älskar att du blir lite rädd för mig! Mission accomplished. Det är så jag ler när jag måste höra ett band som "plötsligt måndag" (det låter förskräckligt men jag ler ändå,typ)

2012-03-04 @ 15:12:27
Postat av: Sara

haha att du räknade mössorna, di är popis nu alltså

2012-03-04 @ 16:32:36
URL: http://thevelvetpond.blogg.se/
Postat av: moa

alltså vilken vecka!!!!11 hihi avis. saknar dig, puss.

2012-03-04 @ 21:31:54

Säg något fint!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback






RSS 2.0