Mars 11, 2012

2012-03-11 // 09:24:34
Veckans bästa:

Den här veckan har en del saker varit så himla dåliga! Min cykel blev ju stulen i tisdags (mitt på dagen, i solskenet. Att någon har samvete till att göra så!) och det var ju så fruktansvärt tråkigt. Jag cyklar verkligen varje dag och jag älskade min cykel. Den var perfekt på alla sätt!

Sedan så hade vi en oerhört märklig krokilektion i torsdags för vår modell betedde sig mer än skumt. Hon kunde heller inte hålla en pose längre än 5 minuter så det blev inte särskilt bra teckningar.

Men men, vidare till det som varit väldigt bra den här veckan:

Vi var lediga i fredags så därför bestämde jag och Emma oss för att bjuda Anna, Alex och Emilia på marängsvisskväll i torsdags. Massor av marängsviss (eller marängswisch som jag säger), prat och kortspel. Mysigt!

I fredags var jag hos Anna och Alex. De hade lagat jättegod mat - kyckling med couscoussallad. Så vi åt gott, spelade spel och hade det fint som vanligt!




Igår var jag i Helsingborg och klippte mig. Så skönt att bli av med (typ) allt hår och sedan så var jag hos Emma och åt middag och läste massa modemagasin och streetstyleböcker. Boken "Style like u" är superbra. Tips tips!




Nyklippt. Skönt!

Alltså vädret idag! Åh! Satt på altanen, i solen med en kopp kaffe, jordgubbar och dagens nyheter. Kan det bli bättre?




Nu hoppas jag att vårvärmen håller i sig så jag kan slänga vinterkappan i väggen. Är så trött på helsvart yllekappa att jag vill kräkas. Typ.

Ha det fint!

Kommentarer
Postat av: Sara

Synd på cykeln:( Men jordgubbar är ju positivt minsann!

2012-03-11 @ 14:56:18
URL: http://thevelvetpond.blogg.se/
Postat av: Panda

Åh trevligt med bjudningar! Jag satt själv i solen idag, på balkongen, och åt nybakade scones! Det är himla bäst kunna vistas utomhus.

2012-03-11 @ 15:38:20
URL: http://gulasnickarbyxor.blogg.se/
Postat av: dan

Nej det är sant. Det är då man ska ha preparerat med hörlurar och skön musik.

2012-03-11 @ 20:19:23
URL: http://danandersson.blogg.se/
Postat av: emma

men jordgubbar, MUMS!

2012-03-11 @ 21:48:00
URL: http://emmakarlsson.tumblr.com

Säg något fint!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback






RSS 2.0