Mars 25, 2012

2012-03-25 // 22:39:25
Veckans bästa:

Träffade Moa som precis hade tagit körkort så jag hade privilegiet att åka första turen! Drack te, spelade monopol också gick vi på en liten promenix. Fint! Så himla härligt att vara hemma lite längre så jag verkligen hinner träffa mina vänner här.

Tiderna på min praktik. Praktiserar 8-14, så det är skönt med lediga eftermiddagar.

Filmmys med Josse och Ida i fredags. Vi såg Hugo Cabret och den var sådär, tycker jag. Väldigt fin och välgjord men lite långtråkig och jag störde mig så mycket på Chloë Moretz (till höger). Jag tyckte att hon spelade dåligt. Men vi hade det himla mysigt ändå.



Skaffade twitter och upptäckte hur kul det är. Om ni vill kika in mig så heter jag nilssonvkarin (oktoberfrosten var upptaget!). Här kanske ni får träffa på min lite mer humoristiska och pessimistiska sida.



Började läsa Eldvittnet av Lars Kepler. Jag älskar Keplers två tidigare böcker och den här verkar inte bli något undantag. Jätteläskigt dock att den utspelar sig i Sundsvall och det står saker som "Han åker längs väg 86" och "Nere på Björneborgsgatan". Och jag liksom "HJÄLP det är mord på mina områden".

Skaffade månadslinser. Så himla skönt. Jag är dödstrött på glasögon och behöver en paus.

Kommentarer

Säg något fint!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback






RSS 2.0