Juni 12, 2012

2012-06-12 // 22:37:04
Annat som hände förra veckan:


Anna fyllde år så sedvanligt käkade vi (för sista gången) på Mai Thai.


Stämningsbild från Pershögsgatan när jag kom hem halv sex på morgonen efter balen och solen sken.


Altan-picknick dagen efter balen. Jordgubbar, galenpanna och det vanliga "vad-hände-igår-snacket".


Fina flickor!


Vi åkte förbi hos Malin, Oskar och Valter på vägen hem från Båstad. Malin och Oskar har flyttat ifrån sin lägenhet och skaffat sig ett mysigt radhus istället. Trevligt! Valter är lika go som vanligt.

Förra veckan var en mycket bra vecka. Den här veckan... not so much. Jag är så fruktansvärt förkyld alltså! Hoppas på att bli frisk snart och kunna njuta av mitt sommarlov, eh jag menar, min arbetslöshet. Känns dessutom konstigt och jobbigt att bo hemma igen. Längtar efter nya äventyr.

Kommentarer
Postat av: Katten

Äääh, se det som sommarlov, låter mycket roligare. ;D Tråkigt med förkylningen, krya på dig. :)

2012-06-13 @ 15:22:44
URL: http://inanothercastle.blogg.se/

Säg något fint!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback






RSS 2.0