Feb. 11, 2012

2012-02-11 // 21:21:36
Gick upp så där jättetidigt igår morse (05.15) för att åka till körskolan och var sedan uppe länge hemma hos Alex och Anna där vi och Emilia bakade pizza och hade det mysigt. Detta tillsammans ledde till att jag sov hemskt länge idag. Har sedan kommit på mig med att verkligen inte gjort ett dyft idag. Knappt lyft på arslet.

En sak har jag dock gjort. Jag testade en frukt som jag aldrig smakat innan. Sweetie. Alltså, vem får lov att döpa en frukt till det? Låter ju jättelöjligt. Men den var i alla fall god.

Före:

Efter:


Eftersom det ju ändå är lördag så får ni en väldigt vacker och nykter bild på mig från min och Emmas filmfest i höstas. Det är Erika som har tagit den och den sticker ut som allra fulast (på grund av mig då) i hennes album med massor av fantastiska analoga bilder.

Danssvettig lugg.
Varsågod! Och här en trevligare bild, också från filmfesten, på självaste Harry Potter och Luke Skywalker.


Dessutom bjussar jag på två riktigt trevliga låtar idag.


Fast alltså, vad tusan. Det är ju som sagt ändå lördag. Ni får en hel spellista:
gåshud/ ståpäls/ piloerektion

Kommentarer

Säg något fint!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback






RSS 2.0