Feb. 12, 2012

2012-02-12 // 14:52:32
Veckans bästa:

Jag och Emma gjorde polkagrismaränger, efter Tinell´s gamla recept. De är så fantastiskt goda. Stora, sega och mintiga. Som små rosa, fluffiga sockermoln.



Fick mitt tyg som jag beställde från Stoff & Stil häromveckan. Mintgrönt! Så nu ska det sys till veckan.

Upptäckte en Johnny Flynn-låt som jag inte hade hört: "Dusty Fingers". Fantastiskt bra. Så bra att jag var tvungen att beställa singeln på vinyl. Hoppas bara att den kommer fram som den ska, för jag hade lite otur sist jag beställde en skiva för då fick jag veta efter en vecka att den var slut.

Var på körskolan både i torsdags och fredags. Började med stadstrafik och klarade dessutom alla vägmärkestester. Älskar att köra.

Pizzamys med Anna, Emilia och Alex i fredags. Det är så fint när de stannar här på helgerna!

Emma hittade ett par örhängen från Tiger till mig som jag velat ha sedan jag och Emma var i Köpenhamn förra våren. Har inte sett dem sedan dess och har ångrat så mycket att jag inte köpte dem. Så sms:ade Emma mig igår, för då fanns de på Tiger i Helsingör. Jippie!!


Åh jag blir så klad. Som guldiga chokladkakspyramider. Pimpiga!

Bra vecka, som vanligt. Och på fredag så åker jag hem till Sundsvall för sportlov. Känns helmärkligt. Jag var ju nyss hemma!


Kommentarer
Postat av: sofia

AHMEN GUDUHDUHDUDUDUDUDDDDD VILKA MARÄNGER!

2012-02-13 @ 11:48:13
URL: http://sofiabystrom.blogg.se/
Postat av: Linn

Kan du inte lägga upp receptet på marängerna? Jag blev också sugen!

2012-02-14 @ 16:29:09
URL: http://knyttsak.blogg.se/
Postat av: Sara

Vilka supermaränger!Ser jättegoda ut.



Snygg stil på bloggen btw :)



//S

2012-02-16 @ 15:50:40
URL: http://kladdkaka.co/

Säg något fint!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback






RSS 2.0