lusafestivalen och annat.

2012-08-24 // 10:22:32
 
Hämtade ut bilder från en diana mini-rulle igår som jag lämnade in på framkallning häromdagen. Frammatningsfelet är ett faktum, men ändå går det lite bättre när jag fotar i halvformat än i square-format. Dock har jag beskurit vissa av dessa bilder, iställtr för att behålla dem i halvformatet. Och om ni tycker att vissa bilder är annorlunda i färgerna så är det för att jag använt färgfilter i blixten. Några roliga bilder i alla fall:
 
different places.
T.v. Elias och Charlie, några jag träffade på Lusafestivalen, t.h. Matilda och en cykel i visby.
 
 
lusa festival I
Jag vet inte direkt vad som händer på den här bilden. Från Lusafestivalen i alla fall.
 
 
lusa festival II
Sofie och nån dude på Lusafestivalen.
 
matilda
T.v. Ett internskämt (Matilda i Visby), t.h. jag har nagellack i pannan på Lusafestivalen. (Det här är alltså inte på samma bild utan två olika, men det sticker liksom i mig när man laddar upp bilder i olika storlekar så jag måste ladda upp två. Helt onödig kommentar, men i alla fall.)
 
 
 
lusa festival IIIlusa festival III
En så spexig bild (från Lusafestivalen såklart) att jag måste lägga upp två.
 
Moa är cutie pie.
 
Ida har på sig en jätteful fiskehatt och jag har på mig tusen lager kläder (på Lusafestivalen).
 
Jag och en cykel i Visby och mörker (?).
 
 

Kommentarer
Postat av: Syster Frida

Herre vad söt du är på kort när du inte mopsar dig! Du måste sluta mopsa dig! eh. tips från syster coachen som själv enbart har mopsiga kort på sig själv från åren 16-23. Nu nått mognadsvärd ålder dock. Och försöker vara söt ibland (vill ju kunna visa barnbarnen att mormor inte har downs liksom)

Svar: men jag försöker ibland men då misslyckas jag ju bara och då är jag hellre ful, för då behöver jag inte anstränga mig kApiSh?!?!? men det är sant som du säger, man vill ju kanske inte bli tagen för en downie, även om de är söta de också.
Karin

2012-08-24 @ 20:24:20

Säg något fint!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback






RSS 2.0