April 4, 2012

2012-04-04 // 16:09:33
Förlåt, fina ni för att jag liksom gick upp i rök för ett tag. Saken är den att jag syr dagarna i ända och jag har varit så himla omotiverad till att blogga för jag har inte haft något att säga och inga bilder att visa. Snart kommer det bli ändring på det ska ni veta! 

Nu när jag syr som en tok så gräver jag igenom hela internet efter fina bilder att inspireras av. Här är några som jag kom över:


Hittade den här helt fantastiska bilden på Emma som Simon har tagit, på Emmas gamla blogg. Åh, så fint att jag dör lite.


Mintgrönt: min absoluta favoritfärg! Skinn och spets, kul kontrast som mycket väl kan komma att kopieras.


Långrandigt är fint tycker jag.


Superspexig soppburksklänning och älskar älskar kjolen på den andra bilden.

Har tyvärr inga bildkällor på dessa bilder.

Och hörrni, nu är det ju påsklov och snart påskhelg, så det tycker jag att vi firar med lite fin musik. En ny, vårpeppig spellista känns precis som vad som behövs just nu för att få mig att orka sy ännu lite mer. EFTERMIDDAGSKAFFE I SOLEN



Kommentarer
Postat av: Panda

ÅH VAD FINT! Du måste ju visa upp det du syr, är jättenyfiken.Den mintgröna klänningen var superfin, dessutom är det en härlig färg att ha på sig under sommaren.... under alla årstider förresten.

2012-04-04 @ 17:32:00
URL: http://gulasnickarbyxor.blogg.se/
Postat av: aliciasivert

Långrandigt i svartvitt är det bästaste! Tänk om man skulle bli skurk ändå.

Fast soppburksklänningen duger också - tack för inspirationsboost! Kan du inte snälla snälla visa bilder på vad du syr då?

2012-04-05 @ 16:18:25
URL: http://aliciasivert.blogspot.com

Säg något fint!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback






RSS 2.0