April 19, 2012

2012-04-19 // 21:21:40
Igår firades/ sörjdes det att vi idag bara har 50 dagar kvar till studenten. Detta med förfest hos Emilia och Alma och sedan utgång på Madison men jag gick hem för jag skulle till körskolan idag.


Först drack vi öl och spelade vi lite kort . Bubblan!






Vi var glada och och pepp och så där men inombords gråter jag lite för att vi har så himla lite tid kvar tillsammans.


Sedan dansades det en massa såklart. Mest till Spice Girls och hip hop. Party Up med DMX är vår bästa låt, hahahah.


Helt ofattbart verkligen vad lite tid det är kvar nu. Jag får så himla ont i magen av att tänka på att alla de här helt fantastiska tjejerna inte längre kommer vara en del av min vardag. Åh. Orkar inte tänka på det.

Kommentarer
Postat av: Anna Nilsson

Underbart. Jag njuter nu <3

2012-04-19 @ 22:19:34
Postat av: Panda

Åh jag känner igen det från när jag skulle gå ut nian, så mycket sorg med samtidigt pepp inför nästa fas! Men du kommer ha kvar dina vänner ändå ju :) vet du vad du ska hitta på efter studenten?

2012-04-20 @ 07:25:02
URL: http://gulasnickarbyxor.blogg.se/

Säg något fint!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback






RSS 2.0