April 29, 2012

2012-04-29 // 17:57:11
Idag tog jag bussen till Helsingborg, så nu är jag här hos Emma. Jag stannar här över Valborg för imorgon har vi (som vanligt) tänkt strejka mot festa-så-hårt-du-kan-(i lund)-hetsen och istället vara här i Helsingborg, käka pizza och göra mojitos.

Apropå ingenting så har Mästerlivs här i Helsingborg börjat sälja Jelly beans. Helt fantastiskt, men synd bara att det är snordyrt.

Konstiga saker man tog ur för det kom jättemånga bönor på samma gång. Tänk om man bara vill ha två liksom.
Ändå värt. Älskar de med popcornsmak för det känns så himla Willy Wonka på något sätt.
Nom nom nom.

Hoppas ni alla får en fin Valborg imorgon.

Kommentarer
Postat av: Syster Frida

Åh herregud vad avundsjuk jag blir nu!!!!!! HERREGUUUD DET DÄR ÄR JU MIN DRÖM FÖR FASIKEN (vad söt du var på bilden btw.)

2012-04-29 @ 20:59:47
Postat av: Sara

Åh tycker det känns Harry Potter när man äter sådana, de finns ju typ det godiset i den världen^^ Men de med popcornsmak är ju läskiga!

2012-04-30 @ 12:32:36
URL: http://thevelvetpond.blogg.se/

Säg något fint!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback






RSS 2.0