April 15, 2012

2012-04-15 // 19:39:53
Inte många saker har varit bra den här veckan. Torsdagen och att jag fick min kamera var nog det som var bra.

Har pluggat hela helgen för kommande veckor är helt galna. Ska till körskolan nästan varje dag och som om det inte var nog så har de ställt in alla tåg mellan ängelholm och båstad ända till någon gång i maj. Kul. Älskar mitt liv. Så nu måste jag gå upp 04.45 när jag har körlektion 07.30 :)).

I fredags köpte jag lite goda grejor så jag kunde tröstäta. Brieost, öl och jordgubbar. Också tulpaner såklart, fast de är ju inte särskilt goda!


Bästa frukosten.


Bästa kvällsfikat.

Nu väntar jag spänt för att se hur Emma blev i håret. Vi har nämligen färgat hennes hår för första gången i hela hennes liv. Sedan blir det som vanligt lite Sons of Anarchy. Är i slutet på säsong fyra nu och det är så bra så bra!!

Kommentarer

Säg något fint!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback






RSS 2.0