Okt. 26, 2011

2011-10-26 // 20:50:10
Några roliga bilder från facebook:



Den här bilden gjorde jag för att ha som evenemangsbild till min och Emmas filmfest. Originalbilden är från filmen "Be kind rewind".



Den här bilden tog AlmaQlara på filmfesten. Om ni undrar varför jag ser så konstig ut så är det för att jag imiterar Donnie Darkos förvirrad-konstigt-plut-med-läpparna-min.



Jag och Emma på Apelryd. Jag tror att det här var första dagen i tvåan. Emilia har tagit bilden.



Hela (Alexandra är gömd bakom Michel), fina klassen utanför Louisiana häromveckan. Jag älskar min fantastiska klass, vi är ju bara för bra! Och saknar oss lite nu när jag är hemma på praktik.

Förövrigt så syr och ritar jag nästan dygnet runt och jag glömmer hela tiden att ta fram min kamera och då får det helt enkelt bli såna här lånebilds-inlägg.

Kommentarer
Postat av: Panda

Be kind rewind är en ganska rar film faktiskt!! Kul med filmfest.

2011-10-26 @ 21:37:00
URL: http://gulasnickarbyxor.blogg.se/
Postat av: D

Fniss, älskar att du fångade Donnies blick med perfektion! Något annat älskvärt är filmen Donnie Darko, ganska sådär lagom mystisk/mysig. Fast kaninen är nog bland det äckligaste som finns....

2011-10-27 @ 12:12:10
URL: http://www.dennisohlsson.blogspot.com
Postat av: frida

åhh finaste örhänger med orgamifågeln ju!

2011-10-27 @ 15:10:42
URL: http://marshimlen.blogg.se/

Säg något fint!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback






RSS 2.0