Nov. 2, 2011

2011-11-02 // 20:57:04
Som ni nog redan vet så är jag väldigt mån om hur mitt hår ser ut. Det är inte det att det ska ligga perfekt eller så men är det något jag kan spendera lite tid på så är det håret. Men nu råkar det vara så att mitt hår växer i en RASANDE takt, vilket är väldigt oönskat när man har kort hår.

I och med att jag inte har råd att gå till frisören så ofta så brukar jag klippa mig själv rätt så ofta. I nacken är det lite svårare men jag brukar ta en tuss och klippa också brukar det bli rätt bra. Men någonstans visste jag nog att den här dagen skulle komma. Jo, för vet ni, igår kväll klippte jag en alldeles för stor tuss i nacken och för att jämna till det var jag tvungen att klippa bort en hel massa. Detta i sig leder till att jag kommer gå omkring med mössa eller annan typ av huvudbonad de kommande veckorna för jag är liksom helt kal i nacken nu. Om ni undrar.

Andra tider var det förr:



Framtiden (=alltid mössa):



Kommentarer
Postat av: D

åh nej..! oj... jag lider VERKLIGEN med dig! (det ska inte låta ironiskt) men jag har typ stark fobi över att klippa i sitt eget hår, det du beskrev är typ min värsta mardröm... kanske därför jag alltid låtit mitt hår växa.. men om ditt hår nu växer snabbt får man ju hoppas att du kan lägga mössan åt sidan efter någon vecka :)

2011-11-02 @ 23:12:19
URL: http://www.dennisohlsson.blogspot.com
Postat av: Katten

Ouch, jobbigt. Känner igen kort hår-växer fort-måste klippas-scenariot. Jag älskar att ha kort hår, men nu håller jag på att spara ut det för att jag är lite less på att känna behovet av att klippa det hela tiden. :/

2011-11-03 @ 21:07:41
URL: http://inanothercastle.blogg.se/
Postat av: Hanna

ooh inte okej :(

2011-11-08 @ 19:55:09
URL: http://pales.blogg.se/

Säg något fint!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback






RSS 2.0