jag pratar låtsasfranska och 6 andra saker om mig.

2010-02-26 // 11:38:27

Jag har blivit utmanad av fina Ellen och Ottie, aka Rekis. Så nu är tanken att jag ska berätta lite om mig själv. Sånt som ni förhoppningsvis inte redan vet. Dessa är reglerna:
kopiera utmaningen på din blogg.
länka till personen som gett dig utmaningen.
berätta 7 intressanta fakta om dig själv.
välja 7 andra bloggare som du vill utmana.
länka till deras bloggar.


hej.

♥Jag tänker bäst när jag ligger raklång på golvet. Kanske inte löser ekvationer och sånt, men ni förstår nog vad jag menar.
♥När jag var liten ville jag och min då bästa vän bli remixstjärnor. Ja, alltså bli kända och svinbra på att remixa låtar. Skumt. Vi gjorde faktiskt en "mix" på Robyns "do you really want me".
♥Jag köper nästan alltid kläder i alldeles för stora storlekar (medvetet). Hata tajt.
♥Jag har alltid velat vara en gröt-och-jogga-på-morgonen-person. Jag har aldrig blivit det.
♥Något bland det absolut bästa jag vet är att gå på konserter/spelningar/o sånt. Dansa, hoppa, studsa och inte bry sig ett dugg om hur fult det ser ut. Kristian Anttila i somras är ett lysande exempel på en sådan underbar konsertkänsla.
♥Jag hittar på en massa konstiga ord jämt. Favoritordet är pluppis, ett ord som jag fått massa människor att börja säga (stoltstoltstolt). Det känns ju till exempel bättre att säga "meeeen, pluppis" istället för "meeeen, idiot". Annars gillar jag att prata och sjunga på låtsasfranska. Jag menar kan man inte franska så får man väl låtsas.
♥Jag läser tyska. Fråga mig inte varför. Jag hatarhatarhatar det. Det är mitt värsta ämne i skolan (svenska och sömnadsämnena är de bästa) och jag gruvar mig för varje tyskalektion. Fast jag är helt okejbra, hade i alla fall mvg i högstadiet.



Och förlåt för det här men jag tänker vara tråkig och säga att alla som vill får göra det. Det är ju så många som redan gjort det.

Kommentarer
Postat av: ellen

Haha, vilken underbar lista! :D

2010-02-27 @ 12:37:39
URL: http://hasslooow.blogg.se/
Postat av: Jennifer

Jag och min kompis brukar säga typ "ja, nu pluppar dem iväg!", hihi

2010-02-27 @ 15:25:13
URL: http://stenigt.blogg.se/
Postat av: Moa

men du är en liten smyg-skåning iallafall! erkänn :D

2010-02-28 @ 11:36:22
URL: http://rubarak.blogg.se/

Säg något fint!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback






RSS 2.0