Värk, värk, värk

2008-05-05 // 19:48:27
Shiiiit vad ont jag har i benen. Jag är inte van att stå upp hela dagarna som jag gjort idag på caféet. Jag har haft jättekul, fått göra en hel del. Serverat, diskat, skalat potatis m.m. (: Och alla är så himla snälla på tant Anki och fröken Sara. Till lunch åt jag dagens soppa: en jättegod, orientalisk linssoppa, och grillat örtbröd. Och till eftermiddagsfika så gjorde Sara en kanellatte åt mig, också fick jag en STOR chokladmuffins.
             Red Constantin på ridningen, hoppning, gick bra. (:
 Ha en fortsatt trevlig dag

Kommentarer
Postat av: ellie

hihi tack :D gillar mitt namn ditt va värsta fint med gillar din mössa^^

2008-05-05 @ 20:46:59
URL: http://luftensmakarhallon.blogg.se
Postat av: ida toivonen

jag har åsså en jätte värk i benen endag gången men får sitta är när men går på toa haha :D hur gick det??

2008-05-05 @ 22:29:01
URL: http://idatoivonen.blogg.se

Säg något fint!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback






RSS 2.0