2 km+more

2008-03-15 // 17:31:07
For och simmade, 80 längder blev det, om jag nu räknade rätt. Hade tänkt ta 11.45 bussen hem, så där stod jag och väntade på bussen, men den kom ej. Kollade min busslista, insåg: Fuck! Det är på vardagar den går 11.45, nästa går 13.15. Klantigt! Men jag sörjer inte utan börjar gå istället. Går till Bergsåker, less sätter jag mig och väntar dom sista minuterna där. Snacka om motion jag fått idag (:
                 Nu sitter jag och ska till att sy en klänning. Börja i alla fall. (:


Kommentarer
Postat av: MANGO

åh , jag har sytt lite men har lite kvar , för jag vet inte om det ska bli en kjol eller en klänning! :)

2008-03-16 @ 10:53:04
URL: http://mialia.blogg.se

Säg något fint!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback






RSS 2.0